Знам едно купенце от 2,0V6 turbo.Някой да има идея къде може да има мотор.Че ми идват едни идей...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки, свързани с АР 164
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщениеКак не те е срам да говориш така - дупки няма такова нещо.
Много кофти за пружината. Ако мога да помогна свиркай.
п.п. Изрових плафона. Като имаш време да се видим за по бира и да ти го дам.
Следващите 3 дена съм на работа и после ща звънна да се видиме.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Аз пък си карам днес по 'Тракия' на темпомат, пускам си ляв мигач да изпреваря и шах - темпомата изключва и АБС светва. Спрях на първата бензиностанция, угасих, запалих и пак на път. Мина не мина време - пак същото - пускам ляв мигач - темпомата спира и АБС светва. Първо реших, чеми е дошло в повече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеДобре,че успях без проблеми да се прибера.Иначе щеше да помогнеш със сигурност.
Следващите 3 дена съм на работа и после ща звънна да се видиме.
Виж си графика и аз съм на линиясега както се и затопля... ще трябва да си намерим шофьори
Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеМежду другото отстраних проблема. На 2-рото спиране вчера.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Абе чакайте сега да ви кажа какъв идиот съм. От известно време колата прекъсваше и аз си мислих дюзи. Да ама не отидох и си купих бобина, защото едната не даваше искра на четвърти цилиндър. Прибирам се доволен с бобината и си викам готово. Да ама не и другата се бъгна и то на два цилиндъра. Айде пак за бобина (до Драгичево) връщам се и пак греда - искра от време на време в някой цилиндър и това е. И накрая тъпото добре, че се сети да си запише смяната на маслото и разбирате ли успях с моя голям умствен капацитет да сметна, че съм минал 70 000 км. без да сменя свещи и кабели. Айде за нови свещи и о'чудо колата литна. А аз няколко месеца я псувам и и вадя душицата. И те така сега си имам бобини на килограм, щот съм много умен.
Между другото били спрели от производство на Голдън лодж.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщениеСподели какъв беше де, не ни дръж в напрежение.
Имало е лош контакт в левия стоп явно.
Comment
-
Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщениеМежду другото били спрели от производство на Голдън лодж.Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Alfa Romeo е една от малкото автомобилни фирми по света, които съществуват благодарение на легендарното си име. Въпреки че спортните успехи отдавна са останали в историята, а едва ли някога ще се повторят. Alfa Romeo се купува главно по емоционални причини, не толкова от икономически или други съображения. Рекламните мениджъри на италианската фирма добре са разбрали това и винаги наблягат именно на този факт. Ето два примера: “Който работи много, трябва на връщане към дома да чувства удоволствието от шофирането”, или пък “Дори преуспелите бизнесмени трябва някога да изживеят детската си мечта”. Тук се вижда най-точно как рекламната стратегия преплита имиджa и митa за ав*то*мо***бил, чийто праотци са вър*вяли от побе*да към победа на състезателните писти и рали-шампионатите (отдавна, много отдавна)...
Може би Alfa Romeo 164 показва най-точно философията на заклетите “алфисти”, хората за които простo друг автомобил не съще*ствува. Още преди десет години, веднага след презентацията на новия топ-модел се заговори, че най-после на пазара има отново истинска Alfa. С екстравагантна, елегантна каросерия, сътворена от майстора Пининфарина, притежаваща магическото качество да привлича погледите на зяпачите. Alfa, която и днес, когато се появява достойният є заместник Alfa Romeo 166 не изглежда остаряла. Друг важен момент е фактът, че това бе първият модел на Alfa Romeo, който нямаше абсолютно никакви проблеми с основният враг на всички италиански автомобили - корозията. Защо обаче спортната лимузина нямаше никакви шансове срещу главния си съперник - BMW с неговата фамозна “петица”?
Във всеки случай причината за неуспеха не може да се крие в двигателите. Всички, от най-малкият - 143 к.с. до най-мощният-232 к.с. са типични представители на италианската автомобилна школа - с типичен звук, който кара “алфистите” да настръхват, с неповторим демараж, който изхвърля назад неподготвения пасажер. Съвсем естествено е за заклетият маниак да не съществува алтернатива за V-образния, шестцилиндров двигател с ходов обем 3 000 куб. см и мощност 232 к. с., наричан неслучайно Bella Maccina. За по-малко придирчивите обаче е абсолютно достатъчен базовия двигател-четирицилиндров, с мощност 143 к.с., с двойно запалване /по две свещи на цилиндър-Twin Spark/. Въпреки че е особено икономичен, турбодизелов двигател с ходов обем 2 500 куб. см и мощност 125 к.с. едва ли може да удовлетвори изискванията на истинския “алфист”. Подобно на BMW, спортният имидж на марката трудно се връзва с дизела.
Тъй като повечето модели на Alfa Romeo 164, предлагани в България са от първите две години на производство - 1988-1990 год., трябва да предупредя заинтересованите за някои типични дефекти, проявяващи се точно при тях. Най-големи неприятности, изразяващи се в ремонти за по няколко хиляди германски марки, носи гуменият ангренажен ремък. Ако не се смени на 60 000 км пробег има голяма опасност от скъсване или прескачане, което води до основен ремонт на двигателя. Чувствителни са и клиновидните ремъци, задвижващи водната помпа, алтернатора, сервото на кормилното управление. Ако не се следят внимателно дузината сигнални лампички по арматурното табло, скъсаният ремък също води до голяма беля - най-малкото прегоряла гарнитура на цилиндровата глава. Друг малък и евтин детайл също може лесно да развали настроението на “алфиста”. Става дума за поплавъка, показващ нивото на охлаждащата течност. Намира се в пластмасовия разширителен съд, често блокира и червената лампичка на таблото започва да свети. След като се убеди, че антифризът е достатъчно, шофьорът забравя за него, “свиква” със светещата непрекъснато предупредителна лампичка и когато наистина има дефект е вече твърде късно. При другия характерен дефект за първите години на производство - блокирало реле на бензиновата помпа, автомобилът просто спира и срещу 150 DM трябва да се купи резервна част.
През последните години на производство на Alfa Romeo 164 “детските болести” са вече победени и се срещат много по-рядко. Останали са обаче някои типични недостатъци, които преследват този модел до последните му дни. Съвсем по италиански електрическата система никога не оставя собственика без нерешен проблем. Като се започне от блокирал сервомотор на електрически задвижваните предни седалки, контролния дисплей на арматурното табло и се стигне до елементарните ключенца, реленца и други спомагателни елементи. Те са истинско евтино “удоволствие” в сравнение с дефектите по спирачната система. Тук естествено вина имат и собствениците, според стила на каране. А добре е известно, че “алфистите” са агресивни шпорачи. Затова, често се подменят накладките на предните спирачки, като на две техни смени трябва да се калкулира и стойността на спирачните дискове. При най-мощните двигатели предните гуми едва издържат 30 000 км. пробег - всяко удоволствие се плаща скъпо. Ауспухната система също не е от най-издържиливите детайлите - без катализатор струва около 1 200 DM.
Поговорката “малките камъчета обръщат колата” много точно пасва на Alfa Romeo 164. Без да има сериозни дефекти, серия от дребни главоболия пречат на пълното щастие на собственика. Но истинският “алфист” е готов да живее с тях. За него е по-важно, че управлява истински расов автомобил - “макина нервоза”. Може би именно затова, койт един път е имал Alfa Romeo, до края на живота си трудно сменя марката, въпреки главоболията.
Александър Хранов
Абе на ей затуй са си хубави то това малко старичко ама нали за това са тея общи приказки.
Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
166 2.4 JTD '02
164 2.5 TD '98 ex
Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.
Comment
-
Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщениеИ аз това го установих наскоро в магазина . Затова сега съм с NGK но чувам някакви слухове ,че в Гърция се намирали още .Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщениеE какъв е проблема да си вземеш Шампион например?
Ае ти одиш по-често до гръцко напълни един багажник Голден Лоджи а после тия дето с с Т.С. и агне ще ти заколим за Димитров денНякои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщениеE какъв е проблема да си вземеш Шампион например?Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
Comment